fredag 26 augusti 2011

Onystat | Lösa trådar

Mina böcker Point of View och Pretto Films 2007-2010 kommer att finnas att bläddra i på ett galleri framöver. Där kan även ett av mina fotografier ses (men inte än). Min första portfolio är på drift hos ett annat galleri i väntan på ett eventuellt positivt utfall.

Det är tyst kring mina tre inskickade screeners till Folkets Bio. Kortfilmsprogrammet för hösten är lagt så kanske kan man fortfarande hoppas på en vår?

Försäljningsställen för mina böcker är ännu oklara, trots mina propåer. Återkommer om detta.

Än är det för tidigt att veta om det blir några napp på de av mina filmer som är anmälda till lite olika filmfestivaler m.m.

Mina filmer visas ju huvudsakligen via Shooting People och Pretto films hemsida. Uppåt 16 000 visningar har skett genom Shooting People, har inte följt upp statistiken från min hemsida. Bra eller dåligt med tanke på genre? Går ju inte att jämföra med dansande bebisar eller packade tvååringar, men jag är inte onöjd.

Inga kommentarer: