söndag 22 juli 2018

Min sommarlista |

(Click!) 

Min sommarlista
* Ändlösa bad vid den hemliga klippan
* Läser bok i solens sken
Nej, jag börjar om...

Min sommarlista
* Tre nya fotoböcker gjorda - som  jag berättat om i föregående inlägg
* Fotoboken [ suhm-whairz ] - ett provtryck är gjort för länge sedan, texterna genomgångna. Återstår fyra bilder; två ska justeras, två ska ersättas med andra varianter som jag blev påmind om när jag letade fram bilderna till de tre i formatet Zno Little Black Book. Därefter ska en större beställning göras
* Lyssnar på väl utvalda Sommar; Jesper Waldersten, Katinka Faragó och Anna Serner - några fler kommer jag att lyssna på
* Ser Himlens mörkrum i sin helhet - om Jean Hermansons fotografier, en film av Nils Petter Löfstedt. Filmen har visats flera gånger på SVT men nerklippt till 1 timma. Köpte även boken med Jeans bilder och texterna från filmen
* Tekniktjafs, ständig följeslagare. S7 Edge la av, köpt S9+. Men den gamla ska förhoppningsvis fixas
* Ser en massa film. Ser om en massa film
* Tittar igenom Twin Peaks 2017 18 avsnitt och extramaterial, Blu-Ray
* Träffar folk i den mån ork och tågtraffik tillåter
* Läser böcker i den svala LED-lampans sken
* Opretentiösa fikor i den lilla staden
* Bokar in folk, avbokar. Skjuter fram
* Mottog en refus från en ansökan om utställning och skickade in en ansökan till en annan
* Planerar en ny film - eller filma någon av de som redan har ett manus
* Lathetens hundar stryker omkring

Inga kommentarer: