fredag 28 november 2014

Världen är grön och ljus |

(Click!) Jo, jag vet; ute råder gråkall november. Men i Studio Pretto ter sig världen grön och ljus. Uppackning pågår av diverse lådor från UK; chroma keytextil på ställning och tvenne softboxar på ställning för kontinuerligt filmljus. Nya filmen kan komma att kräva slika arrangemang.

Tyvärr har novemberpesten drabbat mig i form av förkylning; saktar ner mitt dyrbara flöde av aktiviteter i filmens tjänst. Men snart återvänder jag.

Jag har under tiden att under stark tidspress roa mig med att fylla i två formulär till skatteverket i USA eftersom jag har haft turen att sälja några printar på Saatchi Art. Man får väl kalla det ett kärt besvär.

Ett soundtrack från sjuksalen får bli Edda Magnasons nya album Woman Travels Alone.

Inga kommentarer: