måndag 13 augusti 2012

Bio Pretto | Nypremiär av Travel Mindscape Triptych

Production year 2010. Length 14 minutes.

We are all travellers. Through space and time, from life to death - and beyond. Everything is movement, transitions, rhythm, patterns. So much in life consists of repetition, variations on a theme, mixed by life itself; it's all very subtle but now and then we become aware of it - Déjà vu!

Time Is Movement | Movement Is Change | Change Is Time

This film has been screened at Salon des Refusés in Stockholm 2011, 1 July - 2 Oct 2011.

Vad mer kan jag lägga till? Det var en het sommar 2011 när filmen snurrade på Salon des Refusés på Djurgården. Tekniken fungerade så där. Försäljningen likaså, tror jag. Mina tio exemplar av filmen skänkte jag för gratis utdelning under sista dagen och slutfesten, som jag inte bevistade. Ett projekt som troligen inte gick ihop för arrangören. Men ett minne för oss som var med.

Några stillbilder från filmen finns på hemsidan.



Inga kommentarer: